Megvan Mattia Binotto utódja a Ferrarinál
Az Alfa Romeo csapatfőnökét csábították át a maranellóiak.
Az Alfa Romeo csapatfőnökét csábították át a maranellóiak.
Kipróbáltuk, hogy hogyan muzsikál a gyakorlatban az olasz gyártó maximálisan trendi, nem egyszerűen csak SUV, hanem hibrid SUV modellje, a Levante kistestvérének tekinthető 300 lóerős Grecale, mely a valóságban nagyobb, mint gondolnánk.
Az olasz gyártó új fényszóróval és digitális műszeregységgel modernizálta szedánját és divatterepjáróját.
Hazánkba is érkezett egy példány a Giulia erősen limitált sorozatú kőkemény sportverziójából.
A hvg.hu-nak azt mondta, pontosabban sejtette: nem kizárt, hogy újabb aktfotók készülnek róla.
Az Alfa Romeo főnöke megerősítette, hogy egy új, kétüléses elektromos roadster is szerepel a cég fiatalítási tervei között.
Egy nagyméretű szabadidő-autó koronázná meg a márka kínálatát.
Megkezdődött a Stelvio kistestvérének hazai forgalmazása.
Garantáltan ritkán jön szembe az utakon ilyen olasz sportkocsi, melyre mostanság nemcsak a vezetési élmény miatt, hanem akár befektetési szándékból is érdemes lehet lecsapni.
Vázoljuk, hogy hogyan festene a vadonatúj Tonale kupés hangulatú kivitele.
A Tonale, akárcsak a nagyobb méretű testvére a Stelvio, egy híres olasz hegyi hágóról kapta a nevét. Ez az első hibrid modellje az Alfa Romeónak, amely egyébiránt 2027-re teljesen elektromos márkává alakulna.
Csúcsváltozatként lehet plug-in hibrid az olasz SUV, amelynek teljesítménye 240 lóerő környékén lesz a legújabb információk szerint.
Az utolsó szezonja nem a nagy eredményekről, hanem az apró villanásokról szólt, és világbajnoki címet is jó rég nyert már, de Kimi Räikkönen Forma–1-ben eltöltött évtizedei olyan lenyomatot hagytak a sportágban és a rajongókban, amelynek a hiánya fel fog tűnni. A finn húsz év után azt mondja, semmit sem csinálna másképp. Egy rendhagyó fotóalbummal és néhány emlékezetes felvétellel búcsúzunk az F1-es karrierjétől. Ahogy ismerjük, nem jelenthetjük ki, hogy még sokat fogunk hallani felőle.
Remélhetőleg a cég tartja ígéretét, hogy nem egy négykerekű iPadet akar piacra dobni, hanem egy valódi Alfát.
Ezzel az egyedi formatervű olasz sportkocsival a világ bármely pontján villámgyorsan az érdeklődés középpontjába lehet kerülni.
A 325 km/h-s végsebesség is elég meggyőző.
A Stelvio limitált szériás új változata egy 60-as években debütált régi Alfa Romeónak állít emléket.
A két újdonság az 1949-es 6C 2500 SS Villa d'Este szellemiségében készült.
A villanyosítást viszont nem tudja elkerülni a Stellantis sportos hangvételű olasz márkája.